REGULAMIN PŁATNOŚCI CYKLICZNYCH W SAUNOWYM STAWIE

§ 1.DEFINICJE

Terminy użyte w niniejszym dokumencie oznaczają:

  1. Karta płatnicza – karta w rozumieniu art. 2 pkt. 15a Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. Nr 199, poz. 1175 ze zm.) umożliwiająca dokonywanie płatności internetowych procesowanych przez Operatorów Płatności.
  2. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zakupu Usług za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  3. Konto – indywidualny dla każdego Klienta panel (https://www.saunowystaw.pl/moje-konto), uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu Internetowego.
  4. Okres Rozliczeniowy – ściśle określony przedział czasowy, w ujęciu miesięcznym rozumianym jako 30 kolejnych dni, za który dokonywane są rozliczenia za korzystanie z Usług powtarzalnych. Okres rozliczeniowy może być różny dla różnych usług, np. 365 dni dla kart rocznych, lub 3-6-12 miesięcy dla kodu saunamaniaka, zależnie od wybranego przy zakupie rodzaju/wariantu usługi.
  5. Operator Płatności – podmiot obsługujący system umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznych:
  6. Płatność Cykliczna – sposób dokonania przez Klienta zapłaty za Usługi, polegający na automatycznym (bez udziału Klienta) pobraniu z Karty płatniczej Klienta kwoty należności Sprzedawcy za Usługę.
  7. Regulamin – niniejszy dokument.
  8. Regulamin Sklepu Internetowego – dokument określający zasady nabywania Usług w Sklepie Internetowym oraz warunki Umowy, dostępny w Sklepie Internetowym.
  9. Sklep Internetowy – prowadzona przez Sprzedawcę, na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu Internetowego, platforma on-line, na której Sprzedawca prowadzi działania informacyjne i marketingowe, o charakterze otwartym, dostępna w domenie www.saunowystaw.pl/sklep.
  10. Sprzedawca – Saunowy Staw Sp. z o.o., adres rejestrowy: ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk, NIP: 5842811339, REGON: 520641570, KRS: 0000937742, tel. +48 604 553 223.
  11. Umowa – umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest świadczenie Usług.
  12. Usługi – usługi znajdująca się w ofercie Sprzedawcy w Sklepie Internetowym

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady dokonywania płatności w formie automatycznego pobrania należności z rachunku Klienta, za Usługi powtarzalne nabyte w Sklepie Internetowym.
  2. Rozpoczęcie korzystania z Płatności cyklicznych przez Klienta następuje w trakcie procedury nabywania Usług powtarzalnych.
  3. Dokonując zakupu Usług powtarzalnych i akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na dokonywanie Płatności cyklicznych. Regulamin dotyczy również kart rocznych (tzw 'unlimited’) mimo iż mogą one nie być objęte automatycznym odnowieniem po upłynięciu ważności karty rocznej.
  4. Abonament dotyczy wyłącznie osoby wskazanej w pierwotnym zamówieniu (domyślnie jest to Kupujący). Nie ma możliwości przepisania abonamentu na inną osobę. 

§ 3. REJESTRACJA KARTY PŁATNICZEJ

  1. Dla skorzystania przez Klienta z Płatności cyklicznych, niezbędne jest posiadanie przez Klienta Karty płatniczej i konta bankowego lub innej formy płatności, którą obsługuje Operator Płatności (metody płatności).
  2. Po wyborze metody płatności Klient zobowiązany jest podać niezbędne dane wymagane przez Operatora Płatności, takie jak: numer Karty płatniczej, datę ważności Karty płatniczej oraz kod CVV/CVC.
  3. Klient dokonując akceptacji Regulaminu Sklepu Internetowego oraz postanowień niniejszego Regulaminu wyraża zgodę na rejestrację danych wskazanych w trakcie procesu płatności, o których mowa w ust. 2 powyżej.
  4. Transakcje płatnicze dokonywane w Sklepie Internetowym z wykorzystaniem zarejestrowanej metody płatności obsługiwane są przez Operatorów Płatności świadczących usługi płatnicze w ramach działania Sklepu Internetowego.
  5. Prawidłowa rejestracja metody płatności skutkuje zapisaniem podanych danych przez Operatora Płatności i umożliwia Operatorowi Płatności cykliczne obciążanie rachunku Klienta.
  6. Klient ma obowiązek zapewnienia kompletności i rzetelności danych zapisanych i przechowywanych przez Operatora Płatności, a w przypadku ich zmiany w celu skorzystania z Usługi zobowiązany jest ponownie dokonać rejestracji.
  7. Klient ma możliwość samodzielnego zarządzania zarejestrowanymi metodami płatności, tzn. może rejestrować nowe oraz usuwać już dodane.
  8. Korzystanie z Płatności cyklicznych jest dobrowolne. Rezygnacja z płatności cyklicznych jest możliwa w dowolnym momencie. W celu rezygnacji z Płatności cyklicznych, Klient wprowadza odpowiednią zmianę na swoim Koncie w Sklepie Internetowym. Rezygnacja wywołuje skutek na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego. Oznacza to, że pomimo rezygnacji z usługi, Klient może korzystać z usługi do ostatniego dnia bieżącego okresu rozliczeniowego.
  9. Niezwłocznie po pobraniu płatności z rachunku Klienta, Klient jest informowany o tym fakcie za pomocą wiadomości e-mail.

§ 4. PŁATNOŚCI

  1. Klient zobowiązuje się zapewnić, na rachunku wskazanym przy wyborze metody Płatności cyklicznych, odpowiednie środki na pokrycie należności za Usługę. Środki powinny być dostępne na rachunku w wysokości oraz w takim czasie, aby było możliwe ich pobranie z zachowaniem terminów określonych w ustępach poniższych.
  2. Operator Płatności cyklicznie pobiera z rachunku Klienta kwotę pieniężną stanowiącą równowartość należnej opłaty miesięcznej za Usługi. Wysokość należnej kwoty pieniężnej zależna jest od wariantu Usługi wybranej przez Klienta.
  3. Operator Płatności pobiera z rachunku Klienta należną kwotę pieniężną pierwszego dnia każdego Okresu Rozliczeniowego. 
  4. Okres Rozliczeniowy wynosi 30 kolejnych dni i liczony jest od dnia zawarcia Umowy. Daty Okresów Rozliczeniowych widoczne są na Koncie Klienta.
  5. Możliwa jest rezerwacja miejsca z wyprzedzeniem w ramach korzystania z Usługi, ale abonament musi być opłacony i aktywny w dniu korzystania z Usługi. W innym wypadku zamówienie zostanie anulowane.
  6. Przy odwołaniu wizyty zarezerwowanej w ramach korzystania z Usługi na mniej niż 48h przed wydarzeniem, Sprzedawca ma prawo do skrócenia czasu obowiązywania abonamentu o proporcję wynikającą z wartości odwołanego biletu do ceny opłaconego abonamentu miesięcznego lub rocznego. Nieskorzystanie z zakupowego biletu jest tożsame z jego odwoływaniem.
  7. Bilety za zero złotych, dostępne w ramach Usługi „Abonament saunowy” (miesięczny lub roczny) należy zarezerwować min. jeden dzień przed wydarzeniem. W dniu wydarzenia bilety takie mogą nie być dostępne.
  8. Brak wygaśnięcia oraz skutecznego wypowiedzenia Umowy przez Klienta lub Sprzedawcę zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie Sklepu Internetowego skutkuje dalszym świadczeniem Usług oraz naliczaniem opłat zgodnie z zamówieniem.
  9. W razie nieuregulowania płatności w terminie przez Klienta, Sprzedawcy należą się odsetki ustawowe za każdy dzień opóźnienia.
  10. Brak płatności ze strony Klienta skutkować może skierowaniem sprawy na drogę sądową w celu wyegzekwowania należności.
  11. W przypadku naruszenia przez Klienta regulaminu obiektu podczas jego wizyty w obiekcie (w szczególności w przypadku niestosownego zachowywania się i/lub braku stosowania się do poleceń personelu), Sprzedawca ma prawo rozwiązać z Klientem Umowę w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia. Poniesione za Usługę środki, wedle decyzji Sprzedawcy mogą, acz nie muszę zostać zwrócone proporcjonalnie do długości pozostałego Okresu Rozliczeniowego.

§ 5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego.
  2. Zmiany i uchylenie Regulaminu następują w trybie określonym w Regulaminie Sklepu Internetowego.