TREŚĆ OŚWIADCZENIA KONSUMENTA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
-Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
________________________________________________________________________________________________
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
_________________________________________________________________________________________________
-Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
_________________________________________________________________________________________________
– Adres konsumenta(-ów)
_________________________________________________________________________________________________
– Dane do przelewu, nr konta bankowego
_________________________________________________________________________________________________
Zobowiązuję/zobowiązujemy się do podpisania ewentualnej korekty faktury i odesłania jej na adres Saunowy Staw Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku pod adresem: ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk
– Data i podpis
_________________________________________________________________________________________________
* – niepotrzebne skreślić
Płatność tytułem zwrotu zostanie przesłana w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu. W przypadku braku podania rachunku bankowego, płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Konsumenta, z którego nastąpiła płatność ceny, a w przypadku braku takiego rachunku – Sprzedawca podejmie starania celem skontaktowania się z Konsumentem cele ustalenia sposób zwrotu.